It's not the fall that hurts. It's when you hit the ground

En allderles för lång skolvecka, ett no-prov, mars månad och vintern (?) ligger nu behind.
Påsklov. Ja, det känns underbart, precis vad jag behöver.
Efter en helt otroligt flummig och oseriös skoldag åkte jag, viccan, david och nellie ner på stan för att kolla kläder och käka glass.
På kvällen var jag först med david och senare mötte vi upp viccan och gick hem till henne. Fredde kom också.
Ni är bra, bättre bäst.

Nu ska jag snart sova.  I morgon hoppas jag på en loppistur med jonna och senare krokek.

Godnatt! Lina

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är bäst <3

2009-04-04 @ 11:47:35
Postat av: elin

den där låten (rubriken) är så snuskigt bäst allså.

2009-04-19 @ 20:48:58
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0