du är som jag och lika barn leka bra.

Det är så fantastiskt roligt det här med att vara sjuk.
När febern nästan är borta så får man ont i halsen istället. och när man slutar frysa så svettas man.
Och när markus krunegård äntligen hade tänkt och göra en spelning i norrköping utan 18-års gräns så får man inte gå ut.

Idag roar jag mig med att titta på MTV utan ljud och måla hjärtnaglar. No offence mot MTV och hjärtnaglar men jag tror jag dör av uttråkning.

Hoppas ni har det bättre än jag. Puss.


Kommentarer
Postat av: david

Kommer alltid att känna sympati för markus grejen :( from the bottom of my heart! men du kan ju trösta dig med lite skadeglädje med tanke på hur jag mår idag.. :')

kram<3

2009-10-17 @ 13:40:33
URL: http://musikfarbrorn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0