falsettsång och kaffe

En såndär vanlig seg torsdag i skolan. Inte mycket mer att säga om det.
På eftermiddagen kom david hit. Våran tanke var att plugga lite, men det blev inte så mycket med det.
Vi bakade slemmiga men underbart goda chokladbollar. Sen satt vi på mitt rum och drack kaffe, tjockade i oss chokladbollarna, lyssnade på fin musik, sjöng vackert och spelade på gitarren.
Tiden gick tyvärr ganska fort och framåt halv nio kom vi fram till att vi inte hade pluggat alls, men sjukt trevlig kväll iallafall!

Nu ska jag skriva ut min deckare och sedan sova.
I morgon är det nationella prov i engelska. Känner mig inte pepp alls faktist. 

Take care! Lina.




Kommentarer
Postat av: johanna

Och jag hittade hit tillslut! :P <3

2009-03-13 @ 19:42:24
URL: http://zooapan.blogg.se/
Postat av: david

VI VILL HA - MERA INLÄGG! :D<3

2009-03-16 @ 19:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0