new slang when you notice the stripes

Wonderful dag idag alltså!
Jag, mamma och storebror åkte och shoppade.  två klänningar blev det, och en fin halsduk.
Sen åkte jag hem till farmor och farfar. Jag bara älskar att vara hemma hos dom. Det känns så mysigt. God mat och körsbär och glass till efterrätt.
På kvällen åkte jag, lillebror och pappa längdfärdsskidor i spåret. Och oj! vad bra det gick... när jag blir stor ska jag gifta mig med en anti-skid människa och få små anti-skid barn. Vi ska åka till Thailand på sportlovet.  

Nejmen, trots att jag inte tycker om skidor så är det här stället jag ska flytta till när jag blir pensionär. Finns allt man behöver. En affär, en kiosk, en frisör och ett ålderdomshem när man inte orkar mer. Och sen tar man sparken till affären på vintrarna. Det blir bra.  

Nu ska jag kolla på andra avenyn. Jag saknar mina vänner. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0