i think i've found the missing link

att tända ljus är något av det mysigaste jag vet under vinterhalvåret, och det är nog ingen slump att jag känner mig extra inspirerad på ljus idag med tanke på att det är första advent och att det har kommit sjukt mycket snö i min hemstad.


adventsljusstaken har åkt fram i mitt fönster

en loppisfyndad kaffekopp fick ett nytt liv som ljuslykta

min ljusslinga som jag har fäst runt gardinstången är nog den bästa detaljen i hela mitt rum.

hur gör ni för att få livet att kännas lite roligare när det hinner bli mörkt redan innan man slutat skolan? berätta!

Håkan Hellström – 13


Kommentarer
Postat av: Jonna

så sjukt glad blir man ju när man fått igång mysfaktorn i sitt rum! :D

2010-11-28 @ 23:40:07
URL: http://akselina.blogg.se/
Postat av: Hannan

jag brukar dricka o'boy! det är min nya stora last. sen så peppar jag inför kristian anttila som jag ska se om några dagar. och när jag åker hem med bussen sitter jag och tittar in i alla husen och tycker att det ser så mysigt ut med alla ljusstakar.

2010-11-30 @ 16:47:02
URL: http://musikpolis.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Jag älskar adventsljusstakar också, fast lite mindre just nu. Imorse skulle jag yrvaket kravla mig upp ur sängen för att tända ljusstaken och får världens STÖT, ALL ström i huset bryts och jag rycker till som bara den, ramlar bakåt och blir helt skakig. kul. hoppa inte jag behöver vakna så varje morgon :/ XD

2010-11-30 @ 19:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0