,

Jag har haft en sån fantastiskt bra helg!

I fredags åkte jag hem till fina amanda
 
Hon har utsikt över hela staden från sin balkong

vi bakade pizzor

drack årets första glögg, iallafall för min del.


vi hittade ett spel som vi roade oss med hela kvällen. vet inte hur roligt själva spelet var egentligen, men de tillhörande glasögonen var... underhållande.

på lördagskvällen firade vi Maria och Michelle...
 
... som var söta

vi hade det trevligt och käkade sjuuuuuuukt god mat. Kvällen avslutade vi med norsk-karaoke. Galet!  
Tack för en fin kväll tjejor. Tycker om er himlans mycket!


söndagskvällen ser dessvärre ut såhär. En uppsats ska skrivas klart och jag har två prov nästa vecka. Förhoppningsvis blir det iallfall våfflor och pussar lite senare.

Pete Yorn & Scarlett Johansson – Relator


Kommentarer
Postat av: Jonna

hmhmmm hmmm hmh hm hmmmmmmmmmmmmmmmm, du hör väl vilken det är?

2010-11-22 @ 22:57:14
URL: http://akselina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0