hårigt... igen.

Lika mycket som jag, under en väldigt lång tid, längtade efter att klippa av mig håret, längtar jag nu efter att det ska bli långt. Jag vet inte om jag kommer att lyckas spara ut det med tanke på att jag vet hur otroligt hemskt jag tyckte att mitt hår var för ungefär 2 år sedan, men jag ska verkligen försöka. Jag trivs egentligen bra i kort hår, men det har blivit tröttsamt. Och nu, ja nu längtar jag till och med efter lockarna som jag aldrig har tyckt om tidigare. Vi får väll se hur mitt hår ser ut i slutet av det här året, kort eller långt eller...    




fotografer är Viktoria, David och Lovisa.

Belle and Sebastian – Get Me Away From Here, I'm Dying


Kommentarer
Postat av: Jakob!!!!!!

2011-01-18 @ 23:37:20
Postat av: Jakob

Det låter bra älskling :)

men vi får väl se hur det går, jag får väl hjälpa till lite kanske.

saknar dej Lina men vi ses ju snart hoppas jag!

<3

2011-01-18 @ 23:39:43
Postat av: elin

haha ja dessa hårproblem alltså, jag vet hur det är!!!!

2011-01-19 @ 15:50:00
URL: http://hejjaghetersvensson.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Du passar i allt Lina, men jag älskar håret på översta bilden ;) <3

2011-01-22 @ 12:26:44
Postat av: Amanda

Är det inte så att jag eller Emelie är fotograf till den sista bilden? :)

2011-02-06 @ 10:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0